אורלי רגב לוגו

משרדי פירמת עוה"ד רוזנצוויג, רעננה

הכל התחיל כשהוזמנתי לראות משרדים פוטנציאליים לחברת עורכי דין מובילה, הצמודים לפארק רעננה.

כשנעמדתי ליד החלון נעתקה נשמתי -הנוף הניבט מהחלון היה עוצר נשימה ונדיר – איפה עוד באזור המרכז אפשר לראות שפע של עצים, ירוק מכל עבר ומבט עד הים? ממש סנטראל פארק ברעננה!

כך שלא היה לי ספק – הפארק יהיה ההשראה לתכנון ועיצוב המשרדים.

הפרויקט כלל תכנון מחדש של 3 משרדים גדולים לעורכי דין, פינת עבודה למתמחה, 2 חדרי ישיבות, מבואת כניסה וקבלה מרשימה, מטבח לצוות, חדר שירותים, ואחסון רב.

הציר המרכזי של המשרד נקבע לכיוון הנוף, ממזרח למערב, כמעבר הראשי שלאורכו שובצו המשרדים.

מבחינת השפה העיצובית, בקשת הבעלים היתה למשרד שהנו אלגנטי, מעוצב, מוקפד, עדכני, ייצוגי ומזמין ושאינו ראוותני.

המסר שהתבקשנו להעביר באמצעות העיצוב היה של דיסקרטיות, טיפול אישי ומדוייק ללא פשרות.

לשם כך החלטנו לעבוד עם פלטת צבעים מאופקת ורכה ולשלב טקסטורות עשירות וחומרים איכותיים כגון עץ אלון מעושן, אלמנטים בפליז, בדים עשירים, טפטים, חיפויי קרמיקה מיוחדים ועוד.

דגש מיוחד ניתן לשכבות של טקסטורות המעשירות את החלל – קיר הכוח המרכזי במשרד שחופה בפורניר אלון שחורץ בCNC וכן עמדת הכניסה והקבלה שחופתה כולה בפורניר צבוע ומחורץ. בשני אלה שולבו דלתות ‘נסתרות’ הנראות כחלק מחיפוי הקיר הכולל.

מבחר הטפטים ששולבו במרחב מתכתבים אף הם עם צורניות מעולם הטבע – עלים, גלים ועוד.

לקבלת דיסקרטיות מלאה לאורחי המשרד, שולבו במשרדים מחיצות זכוכית הניתנות לאיטום ע”י הפעלת מתג החשמל.

גופי התאורה שנבחרו נועדו להבליט את ציר התנועה הראשי, לשטוף באור מחמיא את החיפויים המיוחדים של הקירות ול’תכשט’ את המרחב בנגיעות של פליז.

אני רוצה להודות לבעלי המשרד אשר סמכו עליי לאורך כל התהליך משלב התוכניות, בחירות החומרים ועד השיפוץ הכולל, ונתנו לי יד חופשית להפוך את החלום למציאות.

האמון הזה הוא הדלק שלי כמעצבת שבשילוב הדיאלוג הפורה ביני לבין הלקוח מביאים לתוצאה הנפלאה.

הפרויקט נעשה בשיתוף פעולה עם נועה דבש – מלבישת משרדים ועם נועה ספין – ניהול פרויקט.

פנינו אל אורלי רגב בעקבות המלצות חמות כדי לתכנן את משרדינו ברעננה. כבר מהפגישה הראשונה הבנו כי אנחנו נמצאים בידיים טובות ומקצועיות. קידום הפרויקט וריכוז על הפעולות הנדרשות, תחת הובלתך ויחד עם ליאורה ספין - מנהלת הביצוע ונועה דבש - המלבישה, הביאו לבניית משרדינו במקצועיות ואכפתיות תוך הקשבה, שיתוף, הקפדה על התקציב ועמידה בלוח זמנים נוקשה.
ברצוננו להודות לכן על תכנון ועיצוב המשרדים החדשים - החל משלב בחינת המשרדים האופציונליים, דרך הבנת הצרכים והרצונות ועד התכנון של המרחב, בניית הקונצפט והבחירות העיצוביות של החומרים והצבעוניות וכלה בניהול הפרויקט לכל אורך הדרך. תודה על שהפכתן את החלום שלנו למציאות.
בכבוד רב ובהערכה רבה