אורלי רגב לוגו

משרדי חברת בנייה ׳ישראמרין׳, ראש העין

תכנון, עיצוב והלבשה כוללים עבור המשרדים החדשים של חברת ישראמרין, בראש העין.

מרחב של כ 400מ”ר מעטפת אשר חלוקתם תוכננה ע”פ צרכי המשרד לחדרי ישיבות, משרדים, פינות ישיבה, ספריית חומרים, מטבח צוות ולובי מפואר.

בניית קונצפט עיצובי של חומרי בנייה, צורניות ופלטת צבעים, בהלימה לרוח החברה והשפה המותגית החדשה של החברה.

ליווי מלא משלב התכנון, דרך תוכניות העבודה המפורטות וייעוץ ותמיכה בבעלי המקצוע והספקים במשך עבודתם, רכישת חומרי גמר, הלבשה הכוללת תכנון ריהוט וגופי תאורה מיוחדים,

בחירת טקסטיל, בחירת ריהוט משרדי וריהוט של פינות ישיבה, עיצוב מדבקות קיר ועיצוב קיר חזון, תכנון מטבח וכו’. הפרויקט בשיתוף דליה לוי.

 

מתוך כתבה שהתפרסמה ב-YNET:

משרדים חדשים לחברת הבנייה המודולרית ישראמרין –
פרויקט עיצובי מרתק

תהליך התכנון והעיצוב של המשרדים החדשים החל בלמידה והבנה מעמיקה של צרכי החברה, ומאפייניה כגון: מספר העובדים, אופי העבודה וסוגי הלקוחות המבקרים. נלקח בחשבון תהליך המיתוג מחדש שהחברה הייתה בעיצומו וכלל ריענון של השפה העיצובית והתקשורתית שלה, כחברת הבנייה המודולרית המובילה בישראל .

בשלב הראשון הוצגו מספר אופציות תכנוניות לחלוקת המרחב של 420 מ”ר, כך שיכיל את מספר המשרדים הדרוש, חדר ישיבות, ספריית חומרים, מטבח צוות, פינות ישיבה ועוד. התנועה במרחב תוכננה כך שתיסוב את חדר הישיבות הגדול והמרכזי. דגש מיוחד ניתן לשקיפות ולמיקסום חדירת התאורה הטבעית לקומה, שנהנית מחזית חיצונית אחת בלבד. הוחלט כי מבואת הכניסה לחברה תמוקם ישירות מול היציאה מהמעלית – כך שנוצר רושם של מבואה גדולה יותר, בעלת מראה דרמטי, מיד עם היציאה מהמעלית.

להמשך קריאת הכתבה, לחץ כאן

המעצבות דליה ואורלי הן מעצבות מהנשמה. ליוו את הפרויקט במקצועיות ובנקאות יתרה כאילו זה ביתם. היה לי העונג לעבוד במחיצתן, למדתי רבות בכל הקשור לירידה לפרטים. הן השקיעו ימים ולילות בפרויקט. אני מודה להן כשותף לעשיה הזו ואין לי ספק שהם יצליחו בכל פרויקט כי הן צמד מוכשר שיודע לחלק משימות ללא שום ויכוח, כמו מכונה משומנת. בהצלחה לכן ותודה על הכל, רמי ארזי סמנכ"ל ישראמרין. תודה מיוחדת למעצבות המוכשרות אורלי רגב ודליה לוי על עיצוב המשרדים בצורה מעוררת השראה שמשקפת את חזון החברה - להיות חברת הבנייה המודולרית המובילה בישראל.