אורלי רגב לוגו

משפחת וויטיץ, משמרות

ליווי וילה כפרית בתהליך בנייה, משלב טרום היתר ועד אכלוס. עוד מהשלב בו המגרש היה כולו אדמת חמרה אדומה..

תהליך שארך כשנתיים, שהחל בעבודת תכנון על חלוקת המרחב בתוך הבית בשת”פ עם אדריכלית הפרויקט. האתגר היה לאפשר לכל הפונקציות להתקיים בבית אחד בצורה נעימה ומרווחת- מטבח וסלון רחבים, חדר שינה מאסטר, חדרי שינה לכל ילד, 3 חדרי רחצה ו5 חדרי שירותים ובנוסף – סטודיו עבור בעלת הבית.

לאחר קבלת ההיתר – הכנתי תוכניות העבודה לקבלן: חשמל ותאורה, אינסטלציה, ריצוף, מיזוג, פריסות חדרי רחצה, אלומיניום, נגרויות וכמובן תכנון מטבח מפורט הכולל אחסון רב.

במהלך הפרויקט ביצעתי ‘בדיקות בשטח’ במטרה לוודא שהתוכניות שלי מבוצעות בצורה מושלמת, הייתי בקשר עם כל בעלי המקצוע והספקים ונתתי פתרונות ומענה לכל עניין.

במקביל גיבשתי עם בני המשפחה לוח השראה הכולל חומרים, צבעים וטקסטורות במטרה לייצר מרחב נעים שיהיה אישי ומותאם במדוייק להעדפות ולתחושה שבני המשפחה ביקשו להרגיש בביתם. גם הילדים היו מעורבים בעיצוב והם אלה שבחרו את צבעי הקיר בחדריהם.

בחירת החומרים ופריטי הריהוט והסטיילינג נעשתה בשלבים ובשיתוף פעולה רציף עם בני המשפחה המקסימים עד האכלוס הסופי ואף לאחריו.

ממליצה בחום על אורלי רגב כמעצבת לבית שלך!!
אחרי סיום תהליך בנייה של מעל שנה וחצי, החל מהתוכניות ועד למנורה האחרונה אני יכולה לומר בפה מלא שהיה פשוט תענוג!! אורלי מקצועית מאוד, מאורגנת, שמה לב לפרטים ולקחה בחשבון את הטעם האישי שלנו ואת התקציב (לא פחות חשוב:)). אורלי, היית האור של הבנייה שלנו, מאחלים לך בהמשך עשייה מהנה ובטוחים שכל מי שיבחר לעבוד איתך יזכה! תודה רבה