אורלי רגב לוגו

משפחת דבש, תל אביב

דירת נופש בבניין מגורים בתל אביב? כן!
לקחנו דירה ישנה והפכנו אותה לפנינת נופש מפנקת המגלמת את כל הרצונות והמאויים של בעלי הדירה:
מקלחת מפנקת עם מקלחון גדול, מטבח רחב ידיים הכולל אי, מזווה אחסון יפהפה, שפע תאורה וכמובן סטיילינג. הכל כדי שהדירה תהיה המפלט הפרטי הנעים של בני הזוג.
הליווי החל משלב התכנון במהלכו הוחלט להגדיל את המטבח ע”ח המזווה הצמוד, להגדיל את חדר הרחצה הראשי ולהוסיף פתרונות אחסון רבים כגון ארון מזווה, נישה למכונת הכביסה, אחסון רב לחדר הרחצה ועוד. בחירת החומרים נעשתה בשיתוף בעלי הדירה ונעה על הסקלה של הגוונים האפורים הניטרליים עם נגיעות צבע בכחולים שונים. לאורך הדירה שולבו נגיעות של עץ אלון לחימום התחושה במרחב וכן טקסטיל בגוונים רכים. שיתוף פעולה פורה עם נועה דבש – הום סטיילינג לבתים ועסקים, שהכניסה את הנשמה והאופי בכל רחבי הדירה.

 

הפרויקט זכה בתחרות 'עיצוב המטבח הכפרי' של מטבחי רגבה, 2023 במקום ה2.

הכתבה מופיעה ב'מן התקשורת' באתר.

אורלי היקרה, אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בך לתכנן וללוות את השיפוץ שלנו. הדירה יצאה פשוט מקסים! ההתאמות לצרכים השונים שלנו, לרצונות ולחלומות שלנו קיבלו ביטוי ומורגשים בכל פינה ומעבר בדירה. בזכות המחשבה והתכנון המוקפד והתקשורת שלך מול הספק, המטבח שלנו פשוט מושלם! (פונקציונליות של אחסון, מכשירי חשמל וכיו"ב, מפגשי הקווים של הנגרות והאסתטיקה) . יצרת לנו בית שאנחנו שמחים כל כך לחזור אליו בכל יום! אנחנו ממליצים בחום לכל מי ששוקל שיפוץ, לא לוותר על הייעוץ המקצועי שלך, השירות האדיב וכמובן התוצאה הנהדרת!.