אורלי רגב לוגו

פוסטים אחרונים

קטגוריות

תגיות

לובי במלון עם נוף לים

מהו עיצוב חדר המלון האופטימלי עבורי?

החופש הגדול, הבא עלינו לטובה, מחדד את כישורי האלתור והארגון שלנו, אך גם המולטי טקסינג ביותר שביננו, מבינים בסופו של דבר, שאין מנוס מחופשה משפחתית בסוף אוגוסט…אנו מתיישבים מול המסך ומשתאים מהשפע האינסופי כמעט של חדרים המצולמים במיטב מצעיהם אשר מבטיחים לנו את החופשה האולטימטיבית.  אז בין אם מדובר בחופשה רומנטית במלון 'בוטיק', או בחופשה משפחתית באייר ביאנד בי, באכסנייה או בבית דירות,  כיצד נבחר את החדר המתאים ביותר עבורינו?

אז לפניכם מספר טיפים שיעשו לכם את החיים (בחופשה) מעט קלים יותר:

1. האם הגעתם כדי לנוח ולישון?

מיטה במלון

אם יצאתם לחופשה על מנת לסגור פערי שינה וכדי לישון עד שעה מאוחרת, כדאי שתודאו שישנם וילונות לחלונות החדר או פתרונות הצללה אחרים כמו תריסים חשמליים חיצוניים, שיאפשרו לכם לישון ככל שתרצו גם אחרי שהשמש זרחה.

2."ארזתם לבד"?

אם גם אתם (כמוני, מודה) ארזתם את כל הבית,  אז מעבר לקיומו הכמעט ודאי של ארון בגדים, כזה או אחר, בכל חדר שתבחרו, וודאו שהחדר מאפשר את אחסון המזוודות עצמן ללא הפרעה לתנועתכם בחדר. הרי לא תרצו להזיז את המזוודה בכל פעם שתרצו לגשת ולהיכנס למיטה. אז גם אם החדר קטן – מומלץ שלפחות בצידה האחד של המיטה, ייוותר מעבר של מטר לפחות.

קרדיט לתמונה:Germain Germain

 

3. הציצו על חדר הרחצה

חדר רחצה

בחנו את חדר הרחצה : האם הוא כחדר נפרד בתוך חדר השינה או שחזית זכוכית היא כל מה שמפריד בין ראש הטוש והאסלה לבין ראש המיטה? האם אתם חובבי אמבטיית FREESTANDING המוצבת במרכז החדר או שמקלחון זוגי עם ג'טים של מסאז' עושה לכם את זה יותר?

קרדיט: אתר חברת DRUMMONDS

 

 

4. "יש נוף לבריכה?"

חדר מלון בפריז

שימו לב לנוף הנשקף מחלון החדר המוצג באתר, שאינו בגדר 'הצעת הגשה' בלבד. כדי לא להתאכזב עם הגעתכם למלון, וודאו מראש שקומת החדר וכיוונו מאפשרים לכם זוית ראייה נעימה לעין.

מלון שנרי-לה פאריס

קרדיט: ellecanada.com

 

 

 

 

 

 

 

5. כיצד החדר מעוצב?  צבע, חומר וטקסטורה

האם אתם מתחברים לסגנון העיצובי של החדר? מומלץ שתעברו על שלל התמונות המוצגות באתר אותו המלון כדי להבין את הסגנון בו בחר להתהדר. לעיתים סגנון העיצוב מושפע מסביבתו הפיזית של המלון – למשל אם היא מדברית או אורבנית, או שהבחירה העיצובית היא בהשפעת אומן מקומי או תרבות מקומית נהוגה. אלה האחרונים מומלצים במיוחד אם באתם כדי 'לספוג' קצת מהאווירה של בני המקום.

מלון CLARIDGE’S  בלונדון הידוע בעיצוב רומנטי

 

 

 

 

6. מיטות או לא להיות

המיטה היא אחד הגורמים אם לא 'ה' שישפיעו כך או אחרת על שביעות רצונכם מהשהות בחדר ובחופשה בכלל. ולכן, בידקו שמדובר במיטה רחבה (לפחות 180X200ס"מ) וכי מדובר במיטה זוגית אחת ולא בשתי מיטות מחוברות יחדיו. כונניות בצד המיטה ותאורת קריאה מתכווננת, הנם הכרחיים אף הם לנוחות מירבית.

חדר בעיצובו של מעצב הפנים STEPHEN ALESCH

 

 

 

 

 

7. הגיע זמן לפינוק

מלונות שונים מציעים פינוקים כגון 'תפריט' כריות ו'תפריט' מגבות. אך אם חשוב לכם יותר מכך להתאפר בנוחות בפינת טואלט מפנקת,  לקרוא ספר בנחת על כורסא רכה, לצאת להשתזף במרפסת שמש או להתחמם לאורו של אח עצים – וודאו  שהחדר מכיל פינות אלה בסידור הפנימי שלו.

קרדיט לתמונה:NIHIWATU

ואם במקום לסוע רחוק, תחליטו השנה להישאר בבית – דברו איתי ואשמח לעצב לכם את חדר השינה כסוויטה חלומית.

 

 

 

עיצוב חדר שינה הורים

אורלי רגב | תכנון ועיצוב פנים

שוקלים לשפץ, לרכוש דירה או לבנות?
זקוקים לעזרה?

אשמח לסייע לכם ולעמוד לרשותכם.
אורלי רגב,
סטודיו לתכנון ועיצוב פנים